Intrebari frecvente -FAQ
Va rugam consultati acest FAQ inainte de a ne trimite intrebarea dumneavoastra.
1. Despre Heli Tururi
Q. 1-1 Sunt necesare rezervarile?
A. Rezervarile sunt necesare. Va recomandam sa rezervati din timp deoarece tururile noastre se vand cu mult inainte de data efectuarii. Puteti face o rezervare online si offline prin telefon, fax e-mail!
Q. 1-2 Tururile au ghid?
A. Ca si optiune putem furniza un ghid pentru o taxa modica. Avem ghizi vorbitori de engleza, spaniola, germana, franceza, maghiara si alte limbi la cerere.
Q. 1-3 Puteti organiza un tur cu elicopter privat pt familia noastra?
A. Putem realiza un itinerariu care vi se potriveste cel mai bine, in functie de confortul dorit si bugetul dumneavoastra. Trimiteti solicitarea pe e-mail sau prin fax.
Q. 1-4 Organizati tururi chiar daca este un singur participant?
A. Da, majoritatea tururilor noastre se realizeaza chiar daca este un singur participant. Preturile vor fi ajustate in functie de costul total al zborului.
Q. 1-5 Care este politica dv in legatura cu copiii?
A. Putem aranja ca diferite jucarii sa fie puse la bordul elicopterului. Ne place sa aveti luxul dorit si sa va simtiti confortabil stiind ca siguranta copilului dumneavoastra este maxima.
Q 1-6 Cate persoane pot incapea intr-un elicopter?
A - Fiecare dintre elicopterele noastre are intre 1 si 10 locuri plus pilotul.
Q 1-7 Este parcarea disponibila in heliport?
A - In majoritatea heliporturilor da.
Q 1-8 Aveti vouchere cadou de vanzare?
A - Da avem.
Q 1-9 Ce se intampla daca am rezervat un zbor si se anuleaza din cauza vremii?
A- Vom face tot posibilul pentru a reprograma zborul de comun acord cu clientul. Daca nu este posibil, va vom returna banii in intregime. Conditii speciale se aplica titularilor de vouchere cadou
sus
2. Schimbari de itinerarii
Q. 2-1 Poate fi schimbat itinerariul?
A. In cazul in care unele din serviciile rezervate nu sunt disponibile la momentul zborului itinerariul se poate modifica. De asemenea in cazul in care conditiile meteo o cer pot avea loc schimbari de itinerariu. Pilotul comandant decide acest lucru.
3. Puncte de intalnire
Q. 3-1 Cum ajungeti la punctele de intalnire?
A. Urmarti recomandarile de pe voucher! In cazul in care intarzaiati va rugam anuntati acest lucru la unul din telefoanele de pe voucher.
4. Mese
Q. 4-1 Puteti servi mancare pentru vegetarieni la Helli Dining?
A. In majoritatea cazurilor da. Va rugam sa va formulati din timp preferintele.
5. Chartere
Q 5-1 Ce elicoptere folositi pentru charter?
A. In calitate de broker de elicoptere oferim diferite tipuri de aeronave in functie de tipul de zbor solicitat. Alegem elicopterul potrivit nevoilor si bugetului fiecarui client. Garantam oferte imbatabile la preturi competitive.
Q. 5-2 Ce este un zbor empty leg?
A. Cand o aeronava este deja programata la zbor pentru un pasager, intr-un singur sens, iar pe celalalt sens elicopterul se intoarce gol zborul este considerat empty leg; costul acestui tip de zbor este mai redus datorita faptului ca a fost platit deja pe un sens de primul pasager.
Q. 5-3 Cu cat timp inainte trebuie sa imi rezerv zborul?
A. Unul dintre beneficiile majore in folosirea serviciilor noastre este ca puteti rezerva zborul cu cateva ore inainte, insa, pt itinerariile mai complicate cu cateva zile inainte. In situatii de urgenta putem organiza zborurile in cateva ore.
Q. 5-4 Care e cea mai scurta perioada de timp cu care pot rezerva un zbor?
A. Depinde de modul de plata; Daca aveti un card Rent Helicopters cu timp de zbor preplatit in 30 de minute puteti fi in zbor.
Q. 5-5 Cu cat timp inainte trebuie sa ajung inaintea decolarii?
A. Recomandam sosirea cu 15- 30 de minute inainte.
Q. 5-6 Ce se intampla daca sunt in intarziere in drumul meu pana la aeroport/heliport?
A. Nu trebuie sa va faceti griji. Cand e vorba de transferuri private elicopterul va va astepta.
Q. 5-7 Trebuie sa trec de controale de securitate la Aeroport/Heliport?
A. In cele mai multe cazuri pasagerii din calatoriile private pot evita aceasta, dar depinde de aeroport.
Q. 5-8 Cat bagaj pot sa iau cu mine?
A. Nu este limita de bagaje, ci doar restrictii in functie de model; daca intentionati sa transportati obiecte mari anuntati acest lucru la momentul rezervarii.
Q. 5-9 Pot sa iau cu mine animalul de companie?
A. Da. Clientii nostri pot sa ia cu ei catei, pisici chiar si broaste testoase. Putem aranja calatoria astfel incat sa fiti linistiti ca animalul dumneavoastra de companie calatoreste in siguranta.
Q. 5-10 Ce alte pachete de servicii pot comanda?
A. Sunt pachete in functie de cerinte. Salon Vip pe aeroporturi, primirea prezidentiala, limuzina, cazare, inchiriere de masini, dumneavoastra alegeti.
6. Plati
Q. 6-1 Ce carti de credit acceptati pt plata online?
A. VISA si MASTERCARD.
Q. 6-2 Ce modalitati de plata offline acceptati?
MasterCard, Visa, JCB, Diners Club si American Expres via fax si telefon.
Acceptam de asemene PayPal (cu credit card, Visa, MasterCard, American Express, Discover sau din contul dumneavoastra PayPal), prin Moneybookers, transfer bancar sau Western Union.
Q.6-3 Ce valute acceptati?
A. Acceptam, pe langa lei si USD, EURO si GBP.
Q. 6-4 Oferiti discounturi pentru grupuri?
A. Da, discountul depinde de marimea grupului. Contactati-ne!
Q.6-5 Plata cu cardul pe site este sigura?
Platile cu cardul dunt procesate prin Romcard, agent autorizat in Romania pentru Mastercard si Visa; compania noastra este membra American Society of Travel Agents si respecta codul etic al societatii. Ca operator de tururi respectam legislatia romaneasca a turismului si suntem asigurati impotriva riscului de insolventa.
Q. 6-6 Ce comisioane mai platesc peste pretul de pe site?
A. Preturile de pe site includ comisioanele de plata online.
Termeni si conditii pentru Voucherele Cadou
La rezervare clientul primeşte un voucher care ii da dreptul la activitatea rezervata. Clientul sau destinatarul voucherului (daca acesta este diferit de cumparator) se vor programa telefonic pentru zbor la data si ora dorite in conformitate cu diponibilitatea aeronavei si cu cel puţin 5 zile înainte de activitate.
Validitatea Voucherului
Voucherul e valid pentru o perioada de sase luni. Data expirării este trecuta pe voucher. Clientul trebuie sa rezerve si sa desfasoare activitatea din voucher înainte de data expirării lui. Daca clientul nu poate folosi voucherul in perioada lui de valabilitate voucherul poate fi extins, o singura data, pentru o perioada de inca 3 luni. Solicitarea de extindere a voucherului trebuie făcuta in perioada de validitate a acestuia. Pentru extinderea voucherului se percepe o taxa administrativa de 45 lei.
Rezervarea activitatii
Clientul trebuie sa rezerve telefonic data când doreşte sa aibă activitatea. Numărul voucherului si datele de contact ale clientului trebuie comunicate la rezervare. Clientul trebuie sa aibă asupra lui voucherul atunci când participa la activitatea rezervata.
Anularea activitatii
Daca anulam o activitate vom comunica acest lucru clientului in cel mai scurt timp posibil si si vom propune clientului o data sau o locaţie alternative pentru activitate. Ne rezervam dreptul de a reprograma timpii si locaţiile datorita indisponibilitatii unor vehicule/aeronave, datorita numărului insuficient de clienţi pentru o activitate care necesita un număr minim de participanţi sau datorita altor factori care nu sunt sub controlul nostru.
Anulare de către client
Clientul trebuie sa ne contacteze imediat daca doreşte sa schimbe sau sa anuleze o activitate rezervata. Vom încerca sa reprogramam activitatea in alte date sau locaţii pe care le avem disponibile; daca insa acest lucru nu este posibil clientul poate pierde rezervarea si dreptul de a folosi voucherul.
Vremea
Activitatile pot fi anulate din cauza vremii. In acest caz clientul poate face o reprogramare la o data convenabila pentru el. In cazul acesta clientului nu i se vor deconta cheltuieli ce ţin de deplasarea la locul activitatii, cazare sau alte cheltuieli cauzate de anulare.
Probleme
In cazul apariţiei unor probleme care nemulţumesc clientul acesta trebuie sa se adreseze conducătorului activitatii/pilotului astfel încât sa dea acestuia oportunitatea de a rezolva pe loc nemulţumirile apărute. Orice alte reclamaţii se vor primi la departamentul relaţii cu clienţii.
|